söndag 10 augusti 2008

Sanna vänner!


Jag har haft besök av Maria från Örebro! Jag liftade med Johan till Tanumshede där Maria var hos sin svägerska. Sen drog vi tillbaka till Gbg för en par dagars skitsnack. Ni vet, så där som när sanna vänner träffas efter en lång tid åtskilda: man snackar skit om gemensamma vänner och bekanta. Nähä! Är det sant? Jamen vad gjorde hon då? Vad ska hon göra nu då? Nähä! Är det sant? Jamen hennes kille då? Nähä! Är det sant?


Första anhalten i Gbg vid 22-snåret kallade så klart på pizza. Maria körde men efter en öl fick jag förtroendet att ta oss hem till min lya. Jojo. Nu kör ju inte jag så ofta, va. Efter tolv kärringstopp och då lukten av bränt nästan kvävde oss, kom jag på att jag kanske skulle lägga i backen. Vi stod framåtlutade i nedförsbacke och jag kunde inte förstå att bilen inte höll sig på dragläget med handbroms och allt. Well, nog om det, hem kom vi trots Marias hysteriska skrattanfall som varade ända till porten. Skitbil. Skitmaria.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså!! Ni snackar massa skit ni?? jojo.. blond? hmmm.. jo, snyggt!!