söndag 10 augusti 2008

Eeehh....

Ja, alltså det är kanske inte enligt konstens alla regler att lägga ut bilder på sin barm/BH men jag behöver hjälp. Köpte en BH på rea härom dan men det är nå konstigt med den. Jag frågade i kassan men den pryon visste knappt om hon var på rätt affär (och ok, jag kan ju vara lite barsk i min framtoning, men ändå. Ja men du´rå?). Jag trasslade i provhytten i säkert 11 minuter, sen gav jag upp och tänkte att jaja, rea. Det är nå konstiga band som, inte vet jag, ska det vara läckert eller? Jag kanske är gammal men på min tid hette det bysthållare av en anledning. Nu är det så mycket mer... Trassel och trams! Men kolla in, är det läckert eller? det ser ju ut som om nån inte vill att man ska kunna ta av sig den. Det kanske inte är en så dum idé i och för sig, för släpper jag dem fria kan ju nån snubbla på dem. (Fantiserar en stund om hur de kommer att se ut EFTER amning av tre lintottsminiJohans). Pust och stånk men vad gör inte en snålråtta för att tjäna in nån krona. 229 kr var ordinarie (200 kr bara för tvångssnörena säkert!), jag köpte den för 79 kr. Fynd! Trots att jag är något osäker på användningsområdet. Tack och lov har min mer (än mig) tekniskt lagda make figurerat ut hur man kan bli kvitt banden: sax.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Eeehh".. ne, den var faktiskt ball. Davve tyckte jag skulle gå till Lindex jag mee.. med andra ord: *tummen upp*

Anonym sa...

Moa moa moa... Du är bara min moa. haha