söndag 10 augusti 2008

EMMAEMMAEMMAEMMAEMMAEMMA!

Jag har lite dåligt samvete för ett tidigare inlägg där det verkar som om jag favoriserar min storasyster. Så är inte fallet och för att kompensera upp för de eventuella psykiska lidanden, sveda och värk detta kan ha medfört ger jag nu Emma det hon mest av allt älskar: Sig själv i massor, ett inlägg tillägnat bara henne och ensam uppmärksamhet i rampljuset! There u go, Emmis!

Emma med en katt...jo...




Emma och mågen min, Niklas. EM-08, nåt typ fotboll...eehh...ööhhh...ja!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ack så fager din systra e!

Anonym sa...

Tänk att man har lika snygg hårfärg, men inte frisyr. Undra vad det kan beropå. Kan det vara för att frissan har flyttat så långt bort.

Anonym sa...

Men var finns Kalle med..? Han som gärna vill stå i "rampljuset"..!!