måndag 11 augusti 2008

Norsk utflykt!

Ja! Klart jag vill följa med dig till Oslo, Johan! Jag har aldrig varit där. Guud va mysigt! Du och jag i en lastbil ute på vägen, bra musik, hångel, FIKA! Kaffe i termos, åh! Ja, jag gör mig i ordning nu på en gång. Ska bara dra på lite rouge så är jag klar.

63 minuter senare....

Oj, det tog lite tid...Sorry...Jaja, va glad att du får sällskap. Men tjena, byt musik. Vad är det här för skit? Vaddå Iron Maiden? Glöm! Åh, dom spelar Tommy Körbergs greatest hits på Norges lokalradio! Två timmar!

Jag måste kissa....

NU!

När ska vi fika?

Kaffet gjorde mig kissnödig igen...

Oj, jag tappade chipsen i din säng....

Men kör inte så jävla fort!

Kan vi stanna och röka snart? Jag måste ändå kissa...

Jag lägger mig i din säng och läser lite...



Va? Är vi redan i Göteborg igen? Men Norge då? Sov jag då? Men tänk att du kör då så jävla fort! Vaddå sovit i tre timmar? Jag är kissnödig igen.... Kolla, där är en mack!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du e´helt underbart rolig. Va kul att man kan läsa om er och få skratta så tårarna trillar det behöver jag sannerligen.
Puss å kram Lenispenis

Veronica sa...

hahaha.. att Johan aldrig lär sig ;-)

Anonym sa...

hahaha. det blev mycket till sightseeing hör jag!