måndag 11 augusti 2008

Men sluta!

Men vad är det för dumheter?! Varför ser du ut så där bara för att du måste följa med mig ut och shoppa? Va? Du gillar ju det! Åh, kolla! Halva rea-priset på ögonskugga! Guud va kul! Kom! Vi måste skynda oss innan de bästa färgerna går åt! Men sluta dra bena efter dig! Kom nu! Du tycker ju om att handla (betala) ögonskugga åt mig! Titta, Johan, blåmetallic!! Sluta titta på klockan, du vet att jag blir så stressad och då kan jag inte koncentrera mig! Åh, kolla! Rouget kostar bara 29!!! Johan, häng med nu! Men vad är det? Jag följer ju med dig när du vill göra saker, typ handla mat och sånt. Sluta bråka nu så kan du få bestämma om vi ska ta 3:an eller 9:an hem. Då blir du väl glad? Va? Kul för dig! Storkillen får bestämma det då, va?! Åh, sånna där kajalpennor som jag har letat efter! Vad säger du? Vaddå Teknikmagasinet och Claes Ohlsson? Glöm! Flytta på dig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAhaHA! En klockren bild till en klockren text!

Anonym sa...

hahaha!! Jo, så e d allt för de stackars killarna=)

Anonym sa...

erkänn moa, skylten som nästan syns bakom avslöjar att ni är på, ja just det, EN BINGOHALL! haha... inte konstigt att bro' ser så lessen ut :)