måndag 3 november 2008

Jag är tillbaka i stan igen....

...nu får du lämna allt som du hållit kärt. Jag kliver in i ditt liv igen. Jag tänker stanna kvaaaaaaar! OOOOååååååå! Kanske har du undrart vad jag gjort och var jag vart. Det kan göra detsamma för nu står jag här vid din port. (Falsett:) Jag är så blöt i håret och min dag har vart för lång. Mina skor är allt för stora och min skjorta är för trång....



Ja, det är Orup. Min barndoms(?)idol och vän. Vem har inte stått framför spegeln med hopprep och "Jagad av vargar" eller deppat till "Regn hos mig" i tonåren? Eller var det bara jag...?


Jag har varit på en sista-minuten resa! Till Grekland? Thailand? Turkiet? (nej, aldrig mer Turkiet!) Nej, Norrland. Nu kommer säkert flera än Lisa(?) bli besvikna att jag inte hört av mig men jag har bara varit med familjen. Mina älskade syskonbarn bara växer och blir större.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja. Det är bara du som stod där framför spegeln.. bara du.

Anonym sa...

Grattis Moa.
Du har blivit faster (på distans)till ännu ett syskonbarn. Hon heter Sarata, är 4 år och bor i Mali.
Kram från Bräcke