måndag 3 november 2008

Försök till telefonsex...

(Icke-svärmors-vänligt)

Ja, alltså... När man har som jag, ett förhållande på distans, va, så får man ju använda fantasin för att hålla...gnistan?...uppe liksom. Jag och Johan har inte träffats på över åtta dagar och idag när jag kom hem kände jag mig lite...ensam, säger vi. Jag ringde Johan och försökte leda in honom på lite kul-snack.


Jag: - Va, är du nå kåt då?

Johan: - Jaa...eller så är jag hungrig, jag vet inte riktigt...


Men va faan! Här försöker man!

Är du trött älskling? Älskling...?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...har bebisen kommit nu?? Jag menar den som Johan hade i magen tidigare i din blogg...ser att det står en spjälsäng brevid honom!!? Om så är fallet så förstår jag att han är kluven inför din fråga...under värsta småbarnstiden vet man ju varken ut eller in eller om man hungrig eller "annat". Så misströsta inte kära Moa - även det går över. Kram från Raskens Ida i Bräcke.

Anonym sa...

ja vafan äre för spjälsäng egentligen? haha

Anonym sa...

spjälsängen ska du tomas få ligga i när du kommer å hälsar på, d e den enda gästsäng vi har numera, thank you please :)