söndag 9 november 2008

Aldrig mer!

Jag fick följa med Johan ut och åka lastbil härom dan. Han har ju nytt jobb och ny bil så det tyckte jag skulle bli spännande och jag var ändå ledig (och ville inte städa lgh själv). Efter att ha skrattat i 17 minuter åt hans nya arbetsmobil som dessutom är fast (?) i lastbilen (vem har det ny för tiden liksom) var han tvungen att stanna för jag var tvungen att köpa frukost. Man är ju hungrig på morgon. Och förresten behövde jag ändå gå på toa. man blir ju kissnödig av att skratta. Ett finare "Rasta-" ställe fick bli målet för vårt krubbintag. Om jag någonsin haft minsta tvivel om att Johan kanske ändå inte riktigt är en trucker så försvann alla möjliga tvivel då vi köpte frukost. Titta, Anna: Stekt ägg och falukorv på tekaka. Hur äcklig får man bli? Eller rättare sagt, kan man bli mer trucker...?

Efter frullen (jag vet, Emma, jag vet...) var det så klart dags för delicatobit med kaffe vilket resulterade i att jag efter cirka 7 minuter behövde kissa igen. Johan drog en svordomsramsa och muttrade mellan varven att jag aldrig mer skulle få följa med. Ha ha! Det har han sagt förr! Men vaddå? Man smular och tappar saker bara när man inte får och jag måste ju kissa när jag är kissnödig. Och om han höll samma fina ordning hemma som i sin j-a bil så skulle vi tjafsa betydligt mindre! Så det så!





2 kommentarer:

Anonym sa...

haha! Men vad kul! Har han fått nytt jobb? Är han hemma nu i veckorna då?

Anonym sa...

Jaha, är det frulle?! HA HA HA!! Puss E