fredag 23 januari 2009

Vad ska man med sambon till...

...när man har David och Veronica? De gav mig en god födelsedagsmiddag på Vino Tapas. Trerätters minsann! Och örhängen! Och vin! (ja, min sort alltså) Det blev en riktigt fin dag trots att jag kände mig lite ensam på morgonen när jag vaknade. Utan någon. Jag tog bussen till Sjövik och var hos min väninna Marinette och hennes barn och kalasade på marängsviss och kaffe sedan middag inne i stan. Vad mer kan man önska? När jag kom hem på kvällen hade jag fått privatpost! Det är inte vanligt, oftast är det ju räkningar, räkningar och deprimerande lönespec:ar, och räkningar. Och Lidlreklam. Emma och Anna hade skickat kort till mig! Kulkul! (svårt ord, lätt att stava fel...=)) På lördag ska jag och Johan fira mig. Ja, när hade du två födelsedagar sist?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vino Tapas eller Vino Pasta..?
Vi saknar dig här, kommer du hem kan du få så många födelsedagar du vill!

Anonym sa...

men Moa har du fyllt år!? det har jag missat totalt, missade ju även det förra året! fast det är inte så konstigt förstås :P grattis på dig i efterskott då :) kram Simon

Anonym sa...

grattis i efterskott gumman, förlåt för att jag är världens sämsta vän och inte ens hör av mej. men jag var på student skiweek så du kan förstå att jag varit sliten och knappt kontaktbar, haha.. saknar dej och hoppas vi ses snart. älskar dej! puss

Anonym sa...

Vad kul att du fick en bra dag gumman! Du kan få en trejde födelsedag om du vill OM du kommer hit! :) Många kramar!