tisdag 20 januari 2009

länka och tagga och och och vaddå...?

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Jaha... Jag har blivit s.k utmanad. Nu har ju jag som policy(?), jo men visst, att inte hänga på sånt här tok men what the hell. For you Emmademma kan jag väl iaf berätta sju sanningar:

1. Jag är ett svetto men livrädd att frysa vilket gör att jag alltid klär på mig orealistiskt många lager vilket resulterar i ännu mera svett.
2. Jag är lite rädd för förändringar. Vissa, som till exempel börja på ett nytt jobb.
3. När jag är ensam hemma tror jag att jag är med i Fame. Anna har en gång sagt att hon tror att jag tror att jag lever i en musikal för jag sjöng alltid passande låtar när jag skulle kommentera saker och ting. Detta är dock en vana som är ytterst känslig då jag är både tondöv och bortom allt musikaliskt hopp vilket gör att jag yppar endast min fågel(kråk)sång för de jag är 100% bekväm med. Typ Anna och Siv i kassan på Ica.
4. Jag vill aldrig välja maträtt/beställa först på restaurang för jag är rädd att jag ska missa någon bättre och godare maträtt som någon annan väljer. Detta löses lätt med att jag alltid beställer sist, oftast samma som de andra.
5. Choklad-, socker-, sprit-, tobaksberoende
6. Min mamma är en av mina bästa bästa bästa vänner. Detta gör att mina systrar kallar mig r-slickare, morsgris och andra trevligheter så fort tillfälle ges.
7. Hatar Hatar Hatar att kliva upp tidigt för att jobba. OK att kliva upp tidigt på frivillig basis när man är ledig men annars när klockan ringer har jag många gånger, på riktigt, blinkat bort tårarna.

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja men visst, man blidde ju som vanligt lite sentimental.... Äh what the hell ;)
Grattis på fylla vuxen dagen raring!!!!
Pussar <3

Anonym sa...

Härligt! Detta var Moa i ett nötskal! Våran kära Moa!

Anonym sa...

Vi gillar dig ändå, j*a rövslickare!