onsdag 24 mars 2010

sanna vänner har man kvar när dom andra gått hem!

eller hur det nu var... jag har i alla fall varit och skvallrat och snackat MASSOR med skit om alla som inte var med med mina gamla goingar erik och carro från soc. att man kan ha så kul! på vägen hem träffade jag en annan gammal kollega. hon var trött och ledsen och ensam. hon sa att hon stressar på jobbet, åker hem till sin tomma lgh och äter godis framför tv:n tills det är kväll och natt. hon saknar sitt liv och undrade om det var så här det skulle sluta. vad säger man då? när vi hade skiljts åt kom jag på att jag hade velat fråga om hon ville ta en promenad nån dag, eller en kaffe med för mycket mjölk. nästa gång ska jag göra det. vad ska du göra annorlunda nästa gång?

1 kommentar:

emma sa...

Guud vad jag skrattar när jag läser alla inlägg!! hahaha! Sanna vänner- minns du när vi söp och spelade den låten på högsta volym?! KRAMAR!!