onsdag 24 mars 2010

på lördag!

då åker vi hem för att fira påsk! johan sa idag att han skulle ta med sig sin tv som han har i lastbilen. jag skulle få plugga in den i bilen och sitta i baksätet och titta på film heeeeeela vägen hem. då skulle han spela motörhead på högsta volym i sin mp3 och gasa på som f-n (han får inte överskrida hastigheterna när jag sitter vaken bredvid. då tjatar jag. därför brukar han göra allt han kan för att jag ska somna så fort vi ska ut och åka, höja värmen, spela mysmusik och bjuda på varm oboy. eller ja...höja värmen i alla fall. och sitta tyst) men jag sa att jag inte ville sitta i baksätet och titta på film. jag ville hellre sitta i framsätet och prata om och analysera våran relation. det vill väl alla karlar när de är instängda i en bil i 85 mil med sin sambo...? utveckla relationen, komma till nya insikter om våra beteenden, förväntningar och kommunikation. eller?

2 kommentarer:

emmademma sa...

Du är igång med bloggandet igen! Vad kul! Du skriver så himlans bra! Och jag saknar dig himlans mycket och tänka sig... Vi ses i slutet av månaden! Jag längtar! Stor kram!

Bodil sa...

Helt rätt! Bättre tillfälle finns inte