torsdag 17 september 2009

Ett och ett blir två men blir tre när vi blir ett!

Eftersom min sambo låst på sig ett kyskhetsbälte (jag vet, jag har förklarat för honom att det var KVINNOR som hade sånt....) blir det ju inga ungar här än på ett tag. Jag får därför fortsätta leva genom andra. Kolla här:
Anna i favvokostymen: mössa (any headbonad will do) och militärjackan (M90?) som kusin Niklas från lumpen stulit åt henne. Hur som helst: 1. Anna tvingar sig på lilla Leif...











2. ...och blir på tjocken. Lilla Leif skäller här ut ungen på arabiska som misskött sig. (han påstår att han sjunger men då ingen annan kan arabiska finns det anledning att misstro honom, Anna har sagt att vi inte ska lita på araber)


3. Nöjd åt att ha inlett Lilla Leif i frestelse växer magen. Detta är ett av de sista korten på Annas stormage. Selma föddes några timmar senare.














Första kortet jag tog på BB! Va mycket hår!






Större!




Stor!

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jisses vilken stor mage!

Hon är riktigt söt lilla Selma... Riktig charmtroll!

Är du frisk nu?

Anna sa...

MAN HALLEGYD DÅ!!