tisdag 10 februari 2009

Mitt i natta!


Jaa, då sitter man här, en måndagnatt klockan 00.24 med henna i håret och väntar på sin sambo... Man kan ju tycka att det är lite sent att färga håret den här tiden på dygnet. Speciellt när färgen ska sitta i två timmar. Jo, det tycker jag också. Men vad gör man inte för att vara vacker och visa sig från sin bästa sida. Och så är det en sak till... En alldeles särskild anledning. Imorgon är det en viktig dag. Jag vill inte avslöja för mycket om det inte går som jag vill för då måste jag ju vid ett senare tillfälle spendera en timme med att bortförklara mig om hur det var de andra som gjorde bort sig och hur det är de som förlorar och bla bla bla. Men bollen rullar=) (Kul med värsta kodspråket va!? Typ örnen har landat, kod röd, fienden har svalt bytet, mannen har hämtat posten... Va? Ok jag ska ge mig). Ps. kortet är inte från i natt, det är inte tjejen i filmen som skrivit brevet. Men jag ser likadan ut nu. Nu kom Johan hem. Han säger att jag ser ut som en mupp. Han älskar mig. Ändå.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker inte om kodspråk!! Vad är det för hemligheter du talar om jänta!?

bara_linda sa...

Spännande!
Nu växte nyfiket-bubblan i mig! :)

Anonym sa...

Jag vet jag vet! :) hihi

Anonym sa...

Men det är ju helt underbart!! Vad roligt! WOHOO! Go for it Moa! Det här vill jag såklart höra mer om!

bara_linda sa...

Du har blivit nominerad till en award i min blogg!

Pussa

Anonym sa...

alltså vad lycklig jag är att hittat hit till din underara blogg, av en helt underbart rolig kvinna! Du lyckades få mig att garva så tårarna sprutar lite mitt i värsta tentapluggandet, tack!Kram Maria Lisas stora(STORA)syster;)