torsdag 19 februari 2009

Men tjena!


(glasögon: örhängen)
Höll nästan på att logga ut utan att meddela er typ de viktigaste ever! Här sitter jag och bara skriver en massa trams när det faktiskt har hänt en STOR grej. Minns ni inlägget med typ " örnen har landat " och det där kodsnacket? Jag har ju fått jobb på socialtjänsten! Jag är numera en officiellt erkänd socionom! Hello! How could I forget to tell you?! Sjysst (?) lön också! No more oömma arbetskläder, jag kan nu ha mina stora örhängen utan att eventuellt få örsnibben kluven i två, jag kan sminka mig ordentligt, jag kan ha högklackat! Ja, och så förstås få göra det jag har utbildat mig till i tre och ett halvt år.... Men skit i det, jag får ha smycken på jobbet!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt vad inlägg det kom upp på en gång nu :P
det tycks ha varit en pina att jobba som hab. pers. Låter jobbigare att sminka sig, bära högklackat o smycken tycker jag haha men grattis återigen till jobbet :)
kommer ju förstås sakna dig Moa!
kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jo marinblått är så läckert till det vita. Du fattar ju inget ;) hehe!
Vad skönt att tatueringen blivit klart.. Vem gjorde den? Läcker blev den... Tyckte han det gjorde ont? Svimma han? Hehehe Skadeglädjen spirar :P
Många inlägg blir det när du väl tittar in, hehe... What a hårfärg du har ;) *grrrr*
Jasså du ska tattooooo... great!! Vad blir det?
Vi hörs snart hoppas jag! Love ya´
PÖSSSSSS!!!!

bara_linda sa...

Wiiee! Grattis!
Nu är ni ju i DINK-fasen igen ;)

Anonym sa...

Om man googlar på mitt för och efternamn så länkas man vidare till din blogg! COOLT va? Vi är menade för varandra ;)

Anonym sa...

GRATTIS från stockholm!